wtorek, 21 kwietnia 2009

„Podręczny luksus….”

Luksusowy, ekskluzywny, elitarny to tylko przykładowe określenia jakości rzeczy, które do niedawna wydawały się być dostępne niewielkiej jedynie grupie odbiorców. Obecnie, wywoływanie poczucia, że dana rzecz jest nie tylko luksusowa ale przede wszystkim przystępnie dostępna, to jeden z podstawowych zabiegów marketingowych stosowanych przez firmy chcące sprzedawać swoje produkty.

Współczesny luksus, to luksus wyważony, praktyczny, funkcjonalny i dostępny. To luksus, który można zabrać ze sobą do domu, mieć przy sobie w podróży lub nawet zamknięty w organizer stojący w pracy na blacie biurka. Współczesny luksus to jakość, forma i użyteczność. To przede wszystkim prosty przekaz ubrany w odpowiednią formę, skierowany do konkretnej grupy docelowej. Taki właśnie zdaje się być nowy produkt, który niedawno miał swoją premierę na rynku produktów luksusowych. Założenie przewodnie jest bardzo proste - katalog branży medialnej, modowej, filmowej, reklamowej i artystycznej. Prosty przekaz stanowiący narzędzie pracy dla dyrektorów artystycznych i kreatywnych, agencji reklamowych, producentów, agencji public relations, pracowników działu marketingu i innych osób poszukujących luksusowych usług i przedmiotów. Project Album bo o tym produkcie mowa, to współczesny „podręczny luksus” stanowiący spis informacji poświęconych usługom i produktom ekskluzywnym. Project Album skierowany do konkretnej grupy odbiorców stanowi sprytny zamysł na produkt prosty, funkcjonalny a ze względu na swój design oraz oprawę również luksusowy. Produkt luksusowy bo zawiera starannie wyselekcjowane informacje ułożone w przejrzysty i czytelny sposób. Luksusowy bo ubrany został w odpowiednio przygotowaną oprawę designerską. Produkt luksusowy, bo tworzą go profesjonaliści, związani ze światem mody i reklamy. Produkt luksusowy, bo dostępny jest również w wersji on linowej. I wreszcie luksusowy, jeżeli okaże się, że znajdzie grupę odbiorców, którzy dostrzegą w nim wszelkie te cechy, w jakie powinien być wyposażony „podręczny luksus”.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ciekawy pomysł w dobrej oprawie, może okazać się cennym źródłem kontaktów...

Yria pisze...

Oglądałam to już... ale nie jestem pewna czy tam są faktycznie "najlepsi z branży"...może raczej ci co mają najwięcej pieniędzy by opłacić sobie taką reklamę. (?)

margaret pisze...

Album jest przejrzysty i ma dobry disign. Udało się twórcom utrzymać go w kategoriach 'luksusowy'. Impreza zorganizowana z okazji wydania Project Albumu też wypadła luksusowo (tu szczególne pozdrowienia dla Pań Kapitanów zza baru ;])

Unknown pisze...

album ma fają oprawę wizualną czerwony, żółty i biały. ogólnie sam jest ładny choć troszeczkę bym poprawił jakość użytkową ponieważ na chwilę obecną jest problem ze znalezieniem potrzebujących informacji

Goha pisze...

dla mnie to bardzo fajny pomysł. jesli chodzi o aranżację i disign nie mam nic do zarzucenia.

yacha pisze...

wizualnie bardzo mi się podoba, w treść muszę się jeszcze trochę zagłębić... ogólnie wydaje się fajny

Warshawkha pisze...

hmm, niestety na imprezkę nie dotarłam ale sam album jest interesujący :)

Anonimowy pisze...

Jeśli chcecie, możecie wygrać go w konkursie:

http://www.blog.mediafun.pl/index.php/2009/05/07/project-album-do-rozdania/